Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Bij mij, van 7% naar 14%
Begint tegen mijn tolerantielimiet aan te botsen...
(inkomensbelasting, he, ik heb het niet over sociale bijdragen, BTW, en alle andere fiscale rammelant. Die zijn ongeveer constant gebleven voor zover ik weet)
Mijn lokale belastingen zijn ook ongeveer verdubbeld, van een kleine 1300 Euro naar bijna 3000 Euro per jaar... (gemeentebelasting + kadastraal inkomen)
Mijn vrouw die wat extra dingen deed, is ermee gestopt omdat het fiscaal te zwaar belast werd.
|
Overlaatst zeiden ze op de VRT-radio, dat de vermogensbelasting in Frankrijk slechts 4 miljard zou opgebracht hebben, terwijl 1% van de rijken zijn gaan lopen. Het waren dan wel de allerrijksten, die zijn gaan lopen. Klopt dit met de werkelijkheid? Dat lijkt me iets dat jij wel zal weten.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Laatst gewijzigd door Dirk A : 1 juni 2014 om 21:22.
|