Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2014, 03:39   #293
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
En nu de vraag van een miljoen: waarom?
Schreef het al #235. Bedenking: als de Belgische politiek normen zoals de voetbal zouden zijn. Dan zullen de Vlaams Belang “spelers” moeten omscholen van nu buiten competitie rugbyspeler(club met rugbybal minnende leden) wat ze steeds waren.

Naar voetbalspeler (club mét voetbal minnende leden). Waar en hoe gaan ze dan hun "dada" mee promoten. Het zelfde maar anders?

Al de bruikbare toestanden hebben de andere partijen reeds overgenomen in hun programma. Het zelfde maar anders ! Natuurlijk in hun eigenste verpakking.

We moeten vernieuwen en verjongen stelt Filip Dewinter, zonder dat hij berijd is zijn plaats in te leveren. Net als mevrouw Morel zullen alle jongen bij hem bot vangen, nutteloze energie, verkwist talent.

In België, Vlaanderen afgedaan. Nog wat Europees keet schoppen om zo langzaam te verdampen. Conclusie, en einde verhaal Vlaams Belang toestand. Naam verandering is daarom ook nutteloos rekken.

Meneer Dewinter tijd om ander werk te zoeken zou ik zeggen.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden