Discussie: Nachtcafé
Los bericht bekijken
Oud 3 juni 2014, 00:51   #96
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
bof bof, hij is grappig maar niet echt vuil
Haha, je bent méér gewend, zeker?

Een propere:

Mustapha, een Marokkaanse jongen, wil graag Belg worden. Dus hij gaat naar de meester op school en zegt: "Meester, ik wil zo graag Belg worden". De meester zegt: "Tja Mustapha, je bent nu eenmaal Marokkaan dus ik denk niet dat dat mogelijk is, maar als jij nu eens voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt, dan ben je voor mij een Belg". Dus Mustapha maar leren, studeren en hard werken en uiteindelijk haalt hij voor Nederlands en rekenen een 9 op zijn rapport. Vol trots vraagt hij aan zijn meester: "Nu ben ik toch een Belg hè?" En de meester: "Ja hoor, je bent nu een Belg." Mustapha gaat, zo fier als een gieter, naar huis en laat zijn rapport aan zijn vader zien. Vader natuurlijk trots, tot Mustapha tot zijn verbijstering zegt: "Pa, ik ben nu Belg!" Zijn vader geeft hem een paar lappen rond zijn oren en zegt: "Laat ik dat nooit meer horen! Je bent nog steeds een Marokkaan!" Met een dik oog gaat Mustapha naar zijn moeder en laat ook haar zijn rapport zien en zegt blij: "Mama, ik ben nu een Belg!!" Zijn moeder geeft hem ook een paar klappen en zegt: "Niks van, je bent gewoon een Marokkaan!".
Mustapha gaat woedend naar zijn kamer en denkt bij zichzelf: "Lap, ik ben nog geen 10 minuten Belg en 'k heb nu al een hekel aan die kutmarokkanen!!"
Miauw! is offline   Met citaat antwoorden