Miauwke: ik heb nog geen enkel joodse rabbijn,of orthodoxe priester weten eisen dat ze in hun carnavalskledij als ambtenaar aan het loket zouden kunnen werken.
Conchita Saucisse is een beschamende vertoning en pijnlijk voor mensen die transsexueel zijn.
Ik heb zulke mensen ook nog nooit horen eisen dat ze in dameskleding mèt baard aan het werk konden.
Wat ik WEL hoor is dat hoofddoeken (blijkbaar een specifieke islamitische ziekte, vermits vastgegroeid) niet afkunnen en nog erger blijken te zijn dan huidskleur, en dat baarmensen zich in al hun viezigheid tegenwoordig ook overal willen tussenwringen.
Nog een leuk verhaaltje trouwens van de positief gediscrimineerde 29 jarige Maryam, docent economie aan de universiteit van Antwerpen (vroeger SINT Ignatius) in haar opinistuk in de gesubsidieerde sossenkrant De Morgen(anders waren ze failliet).
http://www.knack.be/nieuws/belgie/ra...al-147237.html
heerlijke citaatjes:
Citaat:
racisme is volkomen normaal geworden. Niet het Vlaams Blok maar de traditionele partijen hebben racisme gemaakt tot wat het is: SP.A, CD&V en Open VLD. Zij hebben het racistische gedachtegoed overgenomen en niet alleen mainstream gemaakt, maar geïnstitutionaliseerd. De partijen die de voorbije decennia een invloed hebben gehad op het beleid, hebben de grootste schade aangericht.
|
Citaat:
Weet u, het zijn vaak de mensen die denken dat ze helemaal niet racistisch zijn die er het meest last van hebben. Mensen die vol goede bedoelingen zitten en nooit iemand voor makak zullen uitschelden. De progressievelingen die zogezegd geen enkel probleem hebben met diversiteit, maar hun kinderen toch liever niet naar een school met te veel kleur sturen.
|
nota van Circe: nee ge moet uw kinderen naar een bruine school sturen waar ze de juf van pedofilie beschuldigen in het Berbers en Arabisch, en waar ONZE kinderen in het zesde leerjaar de koran verzen in het arabisch kunnen declameren.
Citaat:
Racisme is heel moeilijk in een paar zinnen uit te leggen. Het is geen term die je gewoon kunt opzoeken in de Van Dale en dan denken dat je het begrepen hebt. Net als seksisme is racisme een systeem dat vooral berust op machtsverhoudingen. Het is de overtuiging, vaak onbewust, dat iemand vanwege bepaalde kenmerken minderwaardig is, en daarom uitgesloten kan worden. Platte racisten zijn daar bewust van overtuigd, maar ook mensen die denken dat ze helemaal niet racistisch zijn, kunnen daar toch uiting aan geven. Het is moeilijk uit te leggen, maar het begint van kinds af aan en het zit in zo veel kleine dingen.
Geef eens een voorbeeld?
H'MADOUN: Een leerkracht kan ervan overtuigd zijn dat alle kinderen gelijk zijn, maar toch alleen de witte kindjes aan het woord laten als hij vragen stelt. Dat is gebaseerd op het idee dat de andere kinderen het antwoord toch niet zullen kennen. Ander voorbeeld: ik neem deel aan een panelgesprek en de organisator zegt mij dat er ook een 'moderne moslima' zal meedoen, die geen hoofddoek draagt. Ik kan met die hoofddoek dus niet modern zijn, ik ben achterlijk.
|
antwoord Circe: nu, gelukkig zijn Vlaams Belangstemmers en NVA'ers wèl gerechtigd om vanwege hun politieke overtuiging als "minderwaardig" te worden beschouwd. Dat weten we dus ook weeral.
Citaat:
Hoe belangrijk is het dat de VS met Obama een zwarte president hebben?
H'MADOUN: Hij dient op dit moment de agenda van de zwarte Amerikanen niet, dat is duidelijk. Maar hij is er wel dankzij de strijd die miljoenen zwarte Amerikanen hebben geleverd. Dus in die zin is hij het symbool van iets wat groter is dan hijzelf.
|
Barack Hussain Obama is de zoon van een BLANKE MOEDER.
Nog een pareltje:
Citaat:
Er zijn in een aantal opzichten wel gelijkenissen tussen de strijd die zwarte Amerikanen vandaag voeren. In beide gevallen gaat het om gemeenschappen die oververtegenwoordigd zijn in statistieken waarin niemand oververtegenwoordigd wil zijn: werkloosheid, armoede, schoolachterstand, discriminatie... Maar ons verhaal verschilt fundamenteel van dat van hen, natuurlijk. Wij zijn gekoloniseerd maar geen honderden jaren tot slaaf gemaakt. Die zware erfenis dragen wij niet mee.
|
Dit is de beste! De grootste slavendrijvers, slavenhandelaars en slavenhouders waren de ARABIEREN. Dat er zo weinig zwarten overblijven in de islamitische landen is omdat de mannelijke zwarte slaven werden gecastreerd, waarbij 15% het niet overleefde. De rest kon zich dus niet voortplanten. De kinderen van de (door hun Heer verkrachte) zwarte slavinnen werden meestal vermoord na de geboorte.
Neen, ze zijn geen honderden jaren tot slaaf gemaakt! Ze hebben een TIENVOUD aan slaven gehaald, gebruikt en vermoord!
Ik WALG ervan als ik zulke sujetten aan het woord hoor!