Los bericht bekijken
Oud 4 juni 2014, 21:17   #1050
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat veroorzaakt de mutatie dan?
Wat is volgens jou een mutatie? Ik heb de indruk dat je dat woord niet begrijpt.

Citaat:
Een oor nabootsen op de rug van een muis noem ik geen evolutie neen, laat staan een mutatie.
Nabootsen? Wat bedoel je daarmee? Als men een oor kan laten groeien op de rug van een muis is dat een echt oor, niet nagebootst. Hoe komt dat oor daar?
Kan je het mechanisme eens toelichten?

Citaat:
Men heeft vel over een oorvorm met celweefsels laten groeien op de rug van de muis. Zeer zeker, ik ben overtuigd van de vis naar mens nu!
Je bent dus nog altijd niet begonnen met moeite te doen om te begrijpen waar het over gaat. Jammer. En er was nooit vis naar mens, dat is belachelijk. Er zijn ettelijke tussenvormen. Jouw bewering is van de aard als zeggen : koolstof-moleculen naar. Moderne mens. Waarom maak je het zo belachelijk?
Je kan evengoed zeggen : kijk naar een silicium-atoom en dan naar een supercomputer. Er zijn duizenden tussenliggende relevante stappen die je bewust overslaat. Is het onwil?

Citaat:
Wanneer gaat iemand nu concreet samenvatten wat er te falsifiëren valt?
De evolutietheorie, dat kan bvb. door gewoon een fossiel te vinden in een sedimentlaag waar het niet kan zijn volgens de theorie . Geen van de miljoenen gevonden fossielen levert echter die falsificatie. Er is er maar 1 nodig in feite. Waar is het?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden