Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2014, 16:09   #1089
Peche
Banneling

Standaard

Beste Microwezen, ja ik heb dat toevallig gevolgd. Ik ga hier nooit ontkennen dat we hier over miljarden jaren bezig zijn. Maar gij weet evengoed als ik, dat we niet weten wat zich voor de big bang afspeelde. De hoeveelste bang is dit en hoe big is hij vergeleken met wat?
En wat de cel drijft, laat het mij anders formuleren. Wat drijft de vesicles IN de cell? Hun "tong" beweegt ze veder, maar hoe? Intelligence?
Verder vroeg ik je niet te verklaren wat een marker is, maar mij de markers te tonen die de theorie staven. Ik druk er nogmaals op dat je mij evolutie niet moet bewijzen, ik ben reeds bekeerd. Maar origins is een haar in mijn soep, en ik zal ze niet slurpen. Dus over welke markers had je het eerder als we het over origins of species hadden?

Dorpsgek, ik heb hier nog al soorten genoemd, er zijn er nog die niet happen. Ik heb Dawkins zijn boek gelezen, en dat van Darwin. Ik heb zo andere voorbeelden van motten die voorspeld waren en later waargenomen werden. 't Blijven motten ej Als er enkele bij een nectar van een bepaalde bloem kunnen omdat ze bevoorrecht zijn een iets langer snuitje te heben, en die enkelingen blijven rond die bloemen, is dat een snelproces van evolutie in actie, zeker bij insecten. Evolutie is daar krachtig getoond. Dawkins bezit ook de kunst je mee te sleuren en het visueel voor je af te spelen zodat het lichtje kan aangaan. Bewustzijn is inderdaad aan meer dan de mens toe te schrijven, waar heb ik dit ooit ontkent? Als je de bloemen vandaag ziet, is dat een selectie van organismes met bewustzijn geweest. Dikke upgrade erbij met de menselijke hand.
Maar daar zit mijn probleem niet he? Dawkins mag zijne boek zeer zeker bewijs voor evolutie noemen, maar daarmee is origins niet bewezen. Noch origins of species. Nice try though, maar ik zie het niet. Ik heb een site gepost die aansluit op de data van vissen die aan land gingen.
Ik zal het u concreet zeggen, beeld het eens voor uzelf af met de data die daar is. Bekijk de animaties, maar hergoogle de data eens om de daadwerkelijke fossielen te bekijken en hoe men de animaties aan elkaar schetst. Vroeger koppelde men 2 stukken aan elkaar om iets te vervalsen en "evolutie" te tonen, remember? Nu lijkt het handiger uit te komen iets weg te laten.... teken het erbij, komt wel goed

Doge, divine is the word.
https://www.youtube.com/watch?v=UPgWhx2rcaY
Peche is offline   Met citaat antwoorden