Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2014, 00:37   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard Het netwerk rond Dutroux: Wat de burger niet mocht weten

Het was in 1996 geloof ik, dat België zijn zwartste jaar meemaakte.
Ik was een jaar of 10 toen, en ik kon niet zo goed plaatsen wat er allemaal gebeurde.

Marc Dutroux werd door de media afgeschilderd als DE ENIGE schuldige in een zaak die het hele land denkt te kennen, en die zelfs in 2014 mensen woest maakt en de reactie uitlokt van "stop ermee!! praat er niet meer over!!"

Men noemt dit cognitieve dissonantie in de psychologie. Een werkelijkheid die zo pijnlijk is dat mensen hem in gedachten willen verdringen en er niet over willen praten

Er zijn echter nog heel veel vraagstukken in de zaak, waar ik via dit topic antwoorden op wil vinden. Laat ons samen onderscheid maken tussen loze beschuldigingen zonder fundament, en feiten die via onderzoek aangetoond kunnen worden.

Merkwaardigheden in het onderzoek:

- Julie en Melissa hebben 100 dagen in zijn kelder gezeten. In tussentijd was Dutroux opgesloten. Het officiële verdict is dat de kinderen aan hongerdood gestorven zijn. Pas na 100 dagen zonder enig ander contact? Wie heeft hen dan eten gegeven?

- Ondanks het bizarre verdict "hongerdood" tonen de autopsiefoto's van J en M dat de kinderen seksueel extreem misbruikt zijn. Dutroux zat in de cel. Wie heeft dat dan gedaan?
Die foto's zijn uitgelekt op internet en kwamen zelfs bij Kardinaal Danneels terecht, waarover meer info op heel het internet.
Onlangs bracht Laurent Louis dit ter sprake in het volle parlement. Maar men wilt er niet op in gaan en nam meteen zijn politieke onschendbaarheid af.
Ik besef dat het onderwerp erg pijnlijk is, maar waarom wilt niemand rationeel argumenteren en ten minste onderzoeken of wat Laurent zegt waar is? Men loopt weg en gaat zelfs de discussie niet aan. Men dreigt meteen met juridische sancties om hem het zwijgen op te leggen

- Bij kinderen die net gestorven zijn zoals Julie en Melissa indertijd, is het wetenschappelijk perfect mogelijk om sporen van sperma te zoeken.
Justitie in België heeft dat altijd geweigerd omdat "de lichamen al in staat van ontbinding waren". Na 2 weken is dit onmogelijk

Last but not least

ZDF heeft een tiental jaren geleden een reportage uitgezonden waaruit blijkt dat 27 getuigen die verklaring bij de politie wensten af te leggen, koelbloedig vermoord zijn.

Bij deze ziet u die documentaire, met alle getuigen bij naam genoemd. Ik hoop dat u er de tijd voor neemt en uzelf vragen stelt. Zo kunt u de naam van elke getuige vinden op internet, en informatie over hun verklaring zoeken

https://www.youtube.com/watch?v=xaf7q9RKjgo

In België werd deze documentaire gecensureerd.

Waarom? Hij meldt niets dan feiten. Als die documentaire valse beschuldigingen bevat, waarom klaagt men ZDF dan niet aan?
Waarom is het volledige onderzoeksteam dat connecties vond met mensen in de politiek en de zakenwereld, op staande voet ontslagen?
De leider van het onderzoeksteam Patrick De Baets, werd indertijd ontslagen wegens "partijdigheid". Bijna 20 jaar later kwam hij voor de rechtbank en hij werd vrijgesproken.

Wie is het die hem buiten spel wilde zetten? Die de waarheidsvinding wilde blokkeren?

Hypothesen op internet suggereren dat criminelen topmensen binnen de politiek, zakenwereld en zelfs de kerk chantabel wilde maken via bezwarend videomateriaal om de staat te destabiliseren. Zo kent men ook de roze balletten en zijn er internationaal chantage - zaken bekend met ambtenaren in de allerhoogste functies.

In Nederland loopt op dit moment een onderzoek tegen de ex topman van justitie Joris Demmink, die al 30 jaar wordt beschuldigd van pedofilie

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 juni 2014 om 01:03.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden