Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2004, 22:18   #162
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote=stab]
Citaat:
Fieseler, Fieseler, Fieseler!
Wat is er aan de hand ?
Faalangst? Of ergens de idee dat ge mss toch werkelijk niet beantwoordt aan uw eigen zelfbeeld - zoals ieder normaal mens dat doet.
Mijn reactie op uw publiek uitgesproken adulatie van "super"staaf"je":
"Blijkbaar is een VLAAMS kinderhandje snel gevuld - ook intellectueel."
Neem de sofistische onzin , het steriel - conservatief gelul , gooi het in het toilet en LEES. Wat houdt je over: knappe stijl, mooie verwoordingen - bijna onnavolgbaar, sympathiek ....
En Belgisch!
Beste Stab:
Echt gebeurd hé dit verhaal:
Bij de 18-daagse veldtocht was er op een bepaald ogenblik een Fieseler die op verkenning was en over de eigen stoottroepen vloog toen er een zwerm Spitfires overgevlogen kwam.
Een van die Spitfires (een onervaren piloot) dacht dat de Fieseler een gemakkelijke prooi was en keerde om de Fi 156 neer te halen.
Op het ogenblik dat de Spit zijn aanvalsduikvlucht inzette trok de ervaren Storchpiloot hard aan de stuurknuppel en ging de Fi gewoon even aan zijn vleugels hangen en dit net voor een rij kanadapopulieren.
Door deze bruuske rembeweging kwam de Spit in stoll en ging neer, zonder echter de piloot dodelijk te verwonden.
De Fi-piloot landde, zoals dat in die tijd gewoonte was, stapte rustig uit en hielp de lichtgewonde spitpiloot uit zijn toestel.
Ze rookten samen een engelse sigaret en praatten over vliegtuigen en dergelijke in een sfeer van broederlijkheid, zonder enige vijandschap, tot de verkenners arriveerden om de piloot in gevangenschap mee te nemen.

Welnu: dit voorval getuigt van een soort ridderlijkheid dat blijkbaar volledig verdwenen is.
Ik hou eraan om dit soort gentlemensgedrag terug te promoten.

Staafje heeft een mooie voorzet in die richting gegeven en ik wil hem daarvoor op gepaste wijze het genoegen terugschenken.

[quote] zo komen we er niet.[/QUOTE

En nog iets Stab: Volgens mij komen we er zo wél, en kunnen we bovendien nog meer fier zijn op wie we zijn en wat we bereikt hebben.
Weet je hoe ze dit noemen mijn hoogstgewaardeerde Stab?

[font=Arial Black][size=4]Vlaams Nationalisme! [/size][/font]
[font=Arial Black][size=4][/size][/font]
[font=Arial Black][size=4][/size][/font]
[font=Arial Black][size=1][font=Verdana]Het is nu net d�*t dat ons onderscheidt van het perfide bekrompen blubbergezwets[/font][/size][/font]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 17 oktober 2004 om 22:29.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden