Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
In verband met die ban-omzeilers kwestie is mijn aandacht gevallen op mensen die mogelijk blijkbaar terug inloggen (ik zeg mogelijk want de moderatie zou dit eens kunnen onderzoeken hoe dat juist zit) en binnen de korstste tijd het nodig vinden om hun vorig quota van aantal posts terug bij te werken/inhalen.
Ze vervuilen dit forum met onnodige balast. Meestal zijn ze moslimgezind en hebben ze blijkbaar een taak te vervullen.
Hoe zit dat bvb met een zekere Miauw! ? Tot hiertoe reeds een quota van gemiddeld 100 posts per dag !!! En dit op 1 maand +3000 posts !!!! Kan de moderatie hier eens iets aan doen en bvb het max. aantal posts/dag en per individu beperken tot bvb 10 ? Andere forums doen dat. Het is een echte plaag aan het worden. Ik beschouw dit als spammen.
|
Dus wat onnozel zitten doen op K&K en vooral proberen zoveel mogelijk van die 11000 posts voor Marie te verzamelen, is "spammen"? Als dat je zo stoort, zet me dan op de negeerlijst, hé!
Wel zéér toevallig dat er blijkbaar plots een "gezamenlijke actie" aan de gang is om mij van "dubbelnicken" te beschuldigen en mij tout court in een kwaad daglicht te stellen! Ik denk eerder dat de dubbelnickers bij dat groepje van inmiddels zeven moeten gezocht worden......