Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2014, 11:08   #49
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Misschien ligt het aan mij, maar verschillende verkeersreglementen en rijbewijzen lijkt me toch niet erg handig.

Ik begrijp niet dat de Vlaamsgezinden, die het hebben over identiteit e.d.m., niet inzien dat de Vlamingen België niet willen splitsen, daar is gewoon geen vraag naar bij de bevolking. De mensen voelen zich nu eenmaal - ook - Belg. Het is absurd te zeggen dat men voor een Vlaamse identiteit is maar anderzijds de Belgische identiteit wil uitroeien...
ondertussen komen er ook Europese verordeningen die ons leven meer en meer bepalen hé.

dat is net het probleem, vooral de Vlamingen zitten met 2 regeringen die ongeveer over hetzelfde budget moeten beslissen terwijl de meeste regelgeving komt van een niveau daarboven. Dat is niet houdbaar en zorgt voor veel te veel kosten.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline