Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2014, 06:36   #1247
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ik veronderstel dat deze post naar mij geadresseerd is ?

Ja .. mij is dat goed hoor laten we dat euvel maar vergeten.

Neen klopt niet .. mijn inziens ben je met niks concreets afgekomen.

Je schijnt steeds te vergeten hoe het 'spel' werk.
Er is een toetsbare hypothese waar van jij van alles beweert : er zouden arbitraire grenzen zijn, etc ...maar je hebt er nog niks van hebt aangetoond.
Dat doe je dus niet met de zoveelste vraag hoe je van een 'vis' naar een 'mens' evolueert .. dat doe je dus door aan te tonen dat er om één of andere rationele reden of uit experimentele kennis zou gebleken zijn dat dat niet zou kunnen.
( let op de quotjes )
Voor de rest ben ik steeds bereid over alles en nog wat te discussiëren maar niet als stroman voor dit
Heb je hem ?
Ik ben hier de enigste geweest die de labo onderzoeken in duidelijke kindertal vertaald heeft. ik ben de enigste geweest die soortnamen vernoemd.
Ik heb je al maand geleden naar een site geduwd waarvan je nu pas zegt "ik zal het eens bekijken". Maar ik breng niets. Bekijk uw posts en mijn eens, de mijn staan vol met bronnen en namen en referenties. Anderen komen snel terug van hun eigen argumentatie en tot op heden is er nog niets gevonden dat wijst op soortovergangen.

Die site die je weigert toe te naderen zal een reden hebben zeker? Je zal onder ogen moeten zien dat je met een hypothese zit en als een nietszeggende "nitwit" hebt liggen bleiten achter een falsificatie dat niet te geven valt.
Origins/creatie = same thing... ander vertrekpunt.
Peche is offline   Met citaat antwoorden