Discussie: WK-rituelen.
Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2014, 08:40   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard WK-rituelen.

De hele rimram al gepasseerd of interesseert het je allemaal geen zier en kom je enkel per ongeluk in deze draad terecht?

Het wedstrijdschema naast het werkschema leggen. Welke matchen wil ik zien en hoe sta ik dan te werken?
Eerste geruststelling; de matchen van de Belgen kan ik allemaal zien zonder er verlof ofzo voor te moeten pakken. Voor wedstrijden van andere ploegen die ik wil zien zal ik af en toe de digicorder moeten aanspreken.

De digicorder! Is er plaats genoeg? Wat mag eraf? Wat mag er, op risico van een week echtelijke ruzie, absoluut niet af? Is het nodig dat ik die vergeten DVD-HDD-recorder uit de kast haal? En hoe werkt dat ding alweer?

Tussen haakjes; (de digitale communicatie giert je door de oren maar je hebt nu meer ellende om te zorgen dat je niks mist dan dat je je vroeger ellendig voelde omdat je een bepaalde match niet had kunnen zien.
We zijn er kortom niks op vooruit gegaan.)

De weekend-matchen. Zijn er weekend-matchen die eventueel 'op verplaatsing' gekeken kunnen worden? Leuke cafees waar het al eens fijn een match volgen is? Een groep vrienden en een groep bakken bier bij degene die de grootste tv heeft? Passen die eventuele momenten in de rest van de planning? En wie zorgt er voor de bbq?

De pronostieken. Welke ploeg maakt volgens jou echt de meeste kans? En met welke ploeg zit je veilig als er bv op't werk naar je pronostiek wordt gevraagd? Wie doet er eigenlijk allemaal mee? Kunnen die allemaal wel sjotten?
Soit, hoe meng ik me in een WK-conversatie zonder compleet af te gaan?

Logistiek. Is er drank en allerlei voedzaams maar vooral lekkers in huis? Waar liggen de noodnummers? Hoe werkt dat Yelo-gedoe zodat je van op afstand je digicorder kan programmeren? Wie geeft de hond eten? Hoe zorg ik ervoor dat collega's bij de ploegenwissel hun mond houden over uitslagen of tussenstanden van wedstrijden die je op dat moment aan't opnemen bent?

Enfin; jullie kennen dat allemaal wel eh?
Bij jullie net zo zeker?

Laatst gewijzigd door BigF : 12 juni 2014 om 08:41.
BigF is offline   Met citaat antwoorden