Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde
Het zijn tekenen aan de wand die ik zie.
Er is het feit dat terwijl Bart Dewever oorverdovend zwijgt om zijn informatieopdracht alle kansen te geven, terwijl tegelijk eerst CDh bij monde van Benoit Lutgen, en daarna Louis Michel van de MR openlijk kritiek uiten in de media.
Als ik dan volgend zinnetje lees in het artikel van "De Standaard" (het is lang geleden dat ik nog naar de RTBf of RTL gekeken heb voor politieke programma's), dan vraag ik mij af of hij hiermee wil zeggen dat de klassieke tripartite eraan komt, dat BDW op dinsdag zijn opdracht zal teruggeven aan de koning, en dan een PS'er zal aangeduid worden als ontmijner of zo, hoewel misschien eerst nog een CD&V'er het terrein ingestuurd wordt, zodat de Vlaamse publieke opinie de illusie krijgt dat centrum-rechts alle kansen gekregen heeft.
Het zinnetje is : 'Op RTBF preciseerde Michel dat binnen de commentaren op de huidige onderhandelingen “veel hypotheses, intoxicatie en bluf aanwezig zijn”. Hij sloot ook een of andere politieke verrassing in de toekomst niet uit. “Alle onverwachte wendingen zijn mogelijk”, waarschuwde Michel.'
BRON : http://www.standaard.be/cnt/dmf20140615_01141130
|
De laatste tekenen lijken er inderdaad op te wijzen dat BDW enkel een toerke mocht doen.
Vive la Belgique, het land waar de achterkamertjespolitiek hoogtij viert.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
|