Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu
Kom met serieuze argumenten.
|
Er zijn er je al honderden gegeven.
Alleen zie je die niet.
Citaat:
Het past prima in mijn straatje. Nog meer bewijs dat er GEEEN evolutie te vinden is in het fossielenverslag, alleen maar STASIS, onveranderlijkheid.
|
Ik begin me serieus af te vragen of je überhaupt wel weet wat een fossiel is, hoe zeldzaam dat is en hoe je dat verslag moet lezen. (Om het maar over de geologische veranderingen maar niet te hebben)
Citaat:
En dat is het tegenovergestelde van evolutie.
|
Dan staat een ouderwetse speelfilm dus ook stil?
Je ziet alleen maar 25 stilstaande plaatjes per seconde voorbij komen gedurende 90 minuten en daarna heb je dus geen verhaal gezien en heeft er ook zich niets ontwikkeld in dat verhaal wat je ziet. Alleen zijn "spontaan" de volle en de lege spoel met elkaar gewisseld en heeft er niets bewogen, want ieder plaatje staat immers stil.
STASIS! (en ook je computerscherm zijn 60-100 stilstaande plaatjes per seconde, dus daar gebeurt ook niets. STASIS!)
Maar als zoiets miljarden jaren duurt, dan is het opeens anders.
Citaat:
De PE theorie is dus een onwaarschijnlijke noodoplossing voor het feit dat het fossielenverslag het tegenovergestelde van evolutie laat zien.
|
Nee. Het laat zien dat het in stappen gaat en niet in een vloeiende lijn. Er staat nergens dat het
niet gaat. Dat maak jij (en overige crea's) er van.