Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
Inhoudelijk is er alvast een punt gemaakt hoor, je moet het enkel "zien"...
Net als uw gasboetes zal ook het betere camerawerk overwegend gebruikt worden om te zoeken naar manieren om mensen "te pakken". Niet om DE misdrijven aan te pakken, maar o wee degene die 't waagt om een enveloppe met naamsvermelding in een vuilnisbakje te gooien... Die stijl van misdrijven gaan ze pakken en er aan verdienen. De echte criminelen zullen onherkenbaar op de loop kunnen gaan...
|
Jij focust op die ene briefomslag die in een straatvuilbakje gesmeten werd.
Ik focus op diverse plaatsen in steden waar hardnekkig en blijvend grof huisvuil achter gelaten wordt, zoals we toch ook al kunnen zien hebben in enkele reportages ...
Maar hoe dan ook: vuilbakjes en sluikstorten zijn problemen van jouw en mijn gemeentebestuur. Jij en ik hebben die mensen verkozen, uit mensen die in onze eigen gemeente wonen; die we dus voldoende goed kennen enz.
Citaat:
En uiteraard kunnen de agenten 's zomers rustig boezemloeren, inzoomen zal wel geen probleem zijn...
|
Oei: kickt gij daar op ?
Citaat:
Als we dan zien hoe ze daders van een misdrijf laten zien aan het publiek, met een robotfoto die ze in 't eerste jaar van de kunstrichting ook kunnen maken of met onduidelijke korrelige beelden uit de jaren 50' denk ik dat ze beter eens investeren in een goed tekenprogramma voor hun computer zodat de beelden voor "opsporing verzocht" er iets realistischer uitzien...
|
Er zijn nog heel veel camera's (zelfs die van het Vlaams Belang, zo herinner ik me, die zouden moeten filmen wie de gevels en voorruiten van hun partijlokalen telkens vandaliseren) van lagere kwaliteit.
Inderdaad een beetje raar.
Iet of wat een dashcam tegenwoordig geeft al puik resultaat.
Citaat:
Als je dan nog nagaat wie er aan de andere kant van de camera zit, personeel op de luchthavens zijn ook al betrapt op rare dingen met de o zo veilige naaktscanner, kan je je de vraag stellen in hoeverre zo'n camerasysteem wel degelijk veilig is, als de mensen er achter niet te vertrouwen zijn. Wat gaan ze doen als er een hacker in hun systeem zit?
|
Alweer kicken op voyeurisme ... Bwa geen erg, met daarop te kicken doe je niemand kwaad.
Ben je trouwens ook kwaad op kinesisten, omdat er filmpjes bestaan waar masseurs misbruik maken van ..?
.