Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2014, 18:22   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard chemische castratie voor alle pedofielen

Met alle pedofilie - zaken die de voorbije weken het nieuws halen is het voor mij een raadsel waarom er in de maatschappij zo weinig protest is tegen de matige sancties. Eergisteren las ik hier nog iets over een 36 jarige man die een kind van 14 verkrachtte en slechts 3 jaar effectief de cel in moet.
Even aanmelden bij de therapeut en zo'n man gaat gewoon weer de maatschappij in met de zelfde driften

Je zou je afvragen waarom ik dit post in binnenlands nieuws maar er zijn verklaringen bij de politie afgelegd tegen hooggeplaatsten in Belgische justitie.

Zo wordt een zekere jeugdrechter Agneessens genoemd in de zaak Dutroux.
Spoedig open ik een topic waarin ik een document doorlink dat alle notabelen in beeld brengt, maar ik wil eerst weten of ik daar juridisch problemen mee kan krijgen

Zijn er hier mensen die een probleem hebben met chemische castratie van alle veroordeelde pedofielen in dit land?
Naar mijn mening is pedofilie naast heterofilie en homofilie de derde seksuele geaardheid.

Aangezien die seksualiteit een bedreiging vormt voor de jeugd, en elk mens zijn seksualiteit wenst te beleven, zie ik chemische castratie als enige verantwoordelijke oplossing

Eens of oneens?
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden