Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2004, 10:58   #11
vlaamse wolf
Vreemdeling

Standaard

De bouwgronden in eigenlijk heel Vlaanderen zijn heel duur, daarom ook logisch dat deze mensen verhuizen. Gelukkig sturen deze mensen hun kids nog naar Nederlandse scholen in bijvoorbeeld Halle, zodat deze kinderen tenminste les krijgen van enig niveau.
Ik wil ook nog effe reageren op een misvatting van Everytime, het is niet gezelliger in Wallonië hoor denk maar aan al die pedofielen in de bosjes daar ... Ook moet je weten dat er ontzettend veel studenten uit Nieuw-Leuven in Leuven uitgaan weet je waarom omdat Leuven duizend maar dan ook duizend keer gezelliger is. Het leuke in Wallonië is het feit dat je er kan onderduiken en je afsluiten van de bewoonde wereld, in een bos kan gaan wonen zonder vergunning,... enz. Leuk steden hebben ze daar ook he (sarcastisch bedoeld) zoals het o zo mooie Charleroi. Jongen jongen ik vind dat je me maar een keer moet uitleggen waarom het zo gezellig is in Wallonië. Neem als voorbeeld(en) dan wel zaken die je niet kan vinden in Vlaanderen he. Ik ben namelijk van menig dat de Waalse methode van leven niet leuker is dan die uit Vlaanderen. En nog één puntje, in Vlaanderen is er eigenlijk heel weinig Nationalisme hoor kijk maar naar de laatste enquête van de VUM-kranten. De enige reden voor het vetrek is de prijs.
Hopelijk besef je dat.
vlaamse wolf is offline   Met citaat antwoorden