Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2014, 18:48   #2
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome Bekijk bericht
Dit is niet meer normaal , vegetariers zijn zo uit bezorgdheid om de dieren , voor hun gezondheid , voor het milieu .
Plantaardig voedsel kost meer dan de helft minder dan dierlijk .
Dan zie je hun levenswijze , dat rijdt met overjaarse auto's , dat renoveert krotten , dat pluist alles uit inzake levensverzekeringen en overheidspremies inzake dakisolatie .
Dat weigert een euro in te zetten op mijn voetbalpronostiek uit angst te verliezen .
Steeds hetzelfde , dat ponkt zijn geld op .
Vegetariers bestaan niet , vrekken wel .
Dit is niet meer normaal , vegetariers zijn zo uit bezorgdheid om de dieren, voor hun gezondheid , voor het milieu . ikke nie fanatiek
Plantaardig voedsel kost meer dan de helft minder dan dierlijk . Geen idee
Dan zie je hun levenswijze , dat rijdt met overjaarse auto's ikke heb geen tuut , dat renoveert krotten , dat pluist alles uit inzake levensverzekeringen en overheidspremies inzake dakisolatie .ikke nie
Dat weigert een euro in te zetten op mijn voetbalpronostiek uit angst te verliezen . Ikke doe aan geen enkele pronostiek mee, dus waarom zou ik een uitzondering maken voor die van jou ?
Steeds hetzelfde , dat ponkt zijn geld op . Ik 'vrees' dat mijn kinderen het tegengestelde zullen zeggen
Vegetariers bestaan niet jawel , vrekken wel die ook.
Best eens je veralgemening wat vermindermenen....of deze draad naar K&K laten verhuizen