Discussie: Banmeldingen II
Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2014, 15:41   #4867
Miauw!
Europees Commissaris

Miauw!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Weet iemand waarom Vigilant zou gebannen zijn? Ik zie nergens een rood *knip*ding in zijn posten?
weet iemand wat er aan de hand is?
Dat men mij uitscheldt of beledigt, laat me koud. Zelfs als het niet mijn mening is die op de korrel wordt genomen, maar ik als persoon. Zoiets zegt meer over degene die zich tot dat soort uitlatingen moet verlagen dan over mij.
Als men er echter mijn kinderen expliciet bijsleurt en grove commentaar geeft op mij als moeder, en dan nog wel als dat totaal niéts te maken heeft met een voorgaande reactie van mij of met de thread in kwestie, druk ik op het rode driehoekje. Het was niet mijn bedoeling iemand te laten bannen, maar ik neem aan dat Vigilant aan zijn limiet zat qua strafpunten? Dat zou me in elk geval niet verbazen.
Dat er geen "knip" te zien is, betekent misschien dat de reactie in haar geheel verwijderd is? De reactie had dan ook totaal niets met het onderwerp te maken, het was gewoon één persoonlijke aanval op mij als moeder.

edit: de reactie is inderdaad verwijderd. Met dank aan de moderator(s): als het goed is, mag het ook gezegd worden!

Laatst gewijzigd door Miauw! : 24 juni 2014 om 15:53.
Miauw! is offline