Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2014, 03:35   #2
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi Bekijk bericht
Eerder vermoordde de Israëlische terreurstaat al 6 Palestijnse kinderen tijdens de zoektocht naar "de vermistte tieners" waarvan de terreurstaat sinds dag 1 al op de hoogte was, dat ze dood waren.

Natuurlijk gebruikt Nethanyahu deze cynische manipulatie van tragische voorvallen, om Hamas uit de eenheidsregering te krijgen en de Palestijnen te verzwakken, terwijl de terreurstaat geen bewijzen kan leveren voor Hamas betrokkenheid.

De Israëlische barbarij om zoveel mogelijk Palestijnse kinderen te doden is opnieuw van start gegaan als collectieve straf in Gaza.
Niemand zal mij ooit kunnen verdenken om de staat Israel in mijn hart te dragen en dit gezien hun arrogante misbruik van het "begrip" Jood en hun onhebbelijkheid om de rest van de mensheid te pas en te onpas op te zadelen met een schuldgevoel "ad abusu, ad nauseum, ad aeternam" voor wat dat andere debiele fascistische regime de mensheid aandeed. Uiteraard spreek ik over de zigeuners, homosexuelen en andere groepen waaronder de Joden.
Ik weiger echter die goedkope vorm om anderen tot op heden te willen opzadelen met wat een verantwoordelijkheid was van een aantal misdadigers uit het verleden.
Met all Chinezen maar niet met den deze.

Dit gezegd zijnde had ik wel graag wat bewijslast gezien omtrent:
1. Nethanuahu op de hoogte van dag 1? (dat hij de 3 zou misbruiken voor zijn eigen agenda, wanneer en hoe mogelijk, is een feit.)
2. Bewust kinderen "zo-veel-mogelijk" te targetten als collectieve straf lijkt mij ook enigzins te propagandistisch en misleidend als "eyecatcher" en start voor deze topic.

Overdrijven is niet opportuun, ten gunste of ten koste van welke zijde dan ook!