Los bericht bekijken
Oud 1 juli 2014, 09:44   #149
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Blijkbaar slaat 'vreemdelingen' bij het Vlaams Blok per definitie al direct op moslims. Wat dan met joden die ook niet aan aanpassen denken (onlangs stond hier op het forum nog een mooi voorbeeld daaromtrent), of de Chinezen die hun eigen wijk in Antwerpen mogen hebben (eveneens op dit forum gestaan)?
En wat dan met de moslims die wel 'bijdragen'? Die zich wel aanpassen en gaan werken? En wat met de luie Belgen die liever hun kont verslijten op 'den dop' dan te gaan werken?
De oplossing van het Blok lijkt zo simpel, maar is het dat wel? ALLE moslims via een 'terugkeerprocedure' (mooiere term voor deportatie)... Maar wat met zij die hier geboren zijn en dus de Belgische nationaliteit hebben?
Neen, het Vlaams Blok stelt het allemaal te simplistisch voor, veel blabla en uiteindelijk toch weer niks. Ik blijf erbij: perfect voor de oppositie, maar een pest voor de meerderheid.
Puur opportunisme, profiteren van de slehte kantjes om ze uit te smeren, aan te kaarten en er een oplossing voor uit te dokteren die enkel geloofd wordt door islamofobe, bekrompen mensen of mensen die enkel afgaan op het mooie woordje (geleide terugkeer) en niet nadenken over de kern van de zaak...
Bovendien is er niks, maar dan ook niks dat ons garandeert dat het Blok echt komaf maakt met de corruptie, dat ze niet in hetzelfde straatje verzeilt raken.
Nog nooit zonder reden lastig gevallen door een groep moslimtuig zeker, ik heb er mijn buik van vol, dan ben ik maar een racist. Met mijn 67 jaar heb ik al wat meegemaakt in het leven en het stoort mij de onzin van vele jongeren die blijkbaar een hersenspoeling hebben gekregen te aanhoren.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden