Discussie: De POK is geboren!!
Los bericht bekijken
Oud 3 juli 2014, 13:14   #381
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Korte inhoud:
Ik ben den enige die al met serieuze programma's is afgekomen. 'k ben eigenlijk den enige die hard gewerkt heeft...
http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=32

Klojo heeft nog geen bal gedaan maar dat hoort bij z'n job, die is dus ook goed bezig...

Marie zet elke dag haar potjes koffie in de hoop dat iedereen wat meer gaat buurten en zo...

Anna_List is al een tijdje stil maar als penningmeester EN buitenlandse toestandendinges moet hij vaak op reis. Een kaartje mag ie altijd sturen natuurlijk...

Miauw doet niks als babbelen, wat voor een woordvoerster natuurlijk vrij goed is...
Wel missen we nog enkele foto's voor de cv. Een goede cv is wel nodig hé...

Lof der Zotheid heeft wat last aan de Maaskant maar dat gaat zichzelf oplossen want ik heb met de nieuwe ULM van de groendienst enkele handgeknoopte hangmatten, gemaakt van 't beste Kempische henneptouw, gaan dumpen over die Maaskant, sindsdien horen we die niet meer...

From Vlaanderen Is transportminister, maar staat elke dag zo'n 5 uur in de file...

Voorlopig missen we een beetje de leidingevende voorzitter die ons komt uitleggen wat de bedoeling is en wat we nu eigenlijk moeten doen...

Voor de rest maken we veel reclame om er voor te zorgen dat iedereen de P.O.K. kent. Dit mede door 't maken van draadjes die als verwarrende dubbels in de hogere subfora terechtkomen...
Prima samenvatting.
Zodra ik tijd heb ga ik ze lezen!
Merci!!