Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2014, 14:53   #293
modderfokker
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is rijk zijn ? Dat is gelukkig zijn.Misschien verlangt je oma wel naar iets heel anders dan de zoveelste cruise.Misschien zou ze het veel leuker vinden mocht jijzelf haar eens ophalen ipv dat ze op eigen houtje met die grote BMW moet liggen parkeren.....Misschien heeft ze wel veel meer nood aan een beetje aandacht of liefde.Gewoon samen even de stad in en samen een kopje koffie gaan drinken .....

Ik heb de indruk dat je er nog helemaal niet achter bent gekomen wat echt belangrijk is in het leven en wat totaal onbelangrijk is.De beste dingen des levens kan je niet kopen met geld.
Precies , we zijn het dus eigenlijk best wel eens. Het is niet alleen geld dat je nodig hebt om lekker te leven, maar ook TIJD!! Met mijn oma om mijn boot over het IJsselmeer bleren, met mijn oudste zoon een pooltje leggen en daarna na een houseparty. Of met mijn nieuwe vriendin op een dinsdag en woensdag shoppen in Moskou. Enzovoorts. Maar om die tijd te hebben heb je weer GELD nodig. En daarom wil ik dat de overheid dat niet van mijn familie afpakt. Want als ze mijn erfenis af gaan pakken moeten ze weer werken en hebben ze nauwelijks tijd om lekker uit te spatten. Wat een kutleven is dat dan.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden