Los bericht bekijken
Oud 7 juli 2014, 08:39   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Merkwaardig dat Reagan steeds als meest geliefde president naar voor komt. Er werden reeds verschillende polls gedaan vroeger met steeds hetzelfde resultaat.

Ik woonde in 80-81 in New York en na de rampzalige Carter waren was Reagan echt de motor van de economie en heropstanding geworden. Voor de Amerikanen was hij echt een vader figuur. In mijn ogen de laatste echte president
Ronald Reagan was inderdaad een van de beste Prez ooit. De bevolking hield van hem tijdens zijn 8 jaar Presidentschap, en is van hem blijven houden decennia daarna.

Voor de rest weet ik niet door wie die bovenstaande poll is gemaakt, maar meestal wordt Jimmy Carter als één van de slechtste Presidenten ooit bestempeld.

Bush heeft zware voor- en zware tegenstanders. En voor Obama is het iets te vroeg, al lijkt het niet best te gaan zijn qua prestaties.

Wat de media betreft, ja, die zien de Republikeinen vooraf als slecht en de Democraten als goed. Voor Obama kon het niet meer op van het enthousiasme, vandaar dat er niet meer veel over gesproken wordt, gezien de tegenvallende prestaties.