Langs de andere kant zou je ook proberen de n-va wat minder islamofiel en open grenzenmaniak te maken...
De n-va is zo politiek correct wat maar zijn kan. Zij demoniseren het VB om wat jij zegt circe en omdat ze daar electoraal voordeel kunnen uit halen.
Soms denk ik ook dat het een betere strategie is om te wegen op de n-va. Maar de leiding daar zijn politiek correcte( uit opportunistische overwegingen) systeemcarrieristen.
Mocht met Laeremans 1 van de laatste figuren van mijn strekking binnen het VB verdwijnen dan ga ik niet meer stemmen. Ik ga niet op een partij( de n-va) stemmen die qua islamisering en migratie een ware pyromaan is stemmen.
De n-va heeft al heel veel mogelijkheden gehad om zowel te ageren tegen de islamisering als de verfransing en vervreemding en heeft nog 0,000001 gerealiseerd.
ben ervan overtuigd dat het VB met die score veel en veel meer invloed had op het beleid en op de standpunten van de andere partijen.
Dat de rechts nationalisten binnen de n-va en de niet-FDW vleugel bij het VB 1 partij vormen dan hebben wel als rechtse nationalisten tenminste terug een prtij waar we met overtuiging op kunnen stemmen. Maar maak je geen illusies elke partij die consequent vlaams en rechts is belandt in een cordon.
|