Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst
Zielig toch hoe sommigen, met op kop Henrike & Mantake, maar blijven kankeren en trollen.
Ik had liever Liesbeth gehad, maar ze zal wel vice minister president worden, samen met Crevits. Geen sossen, geen liberalen. Mijn dag kan al niet meer stuk.
|
Uw Liesbeth is het typevoorbeeld van iemand die op voorhand excuses zoekt om een job niet te moeten doen. Hetzelfde "excuus" waar zoveel werklozen mee kampen terwijl zij dan profiteur zijn...
Citaat:
Het alternatief, jonger en nieuwer, was de 41-jarige Liesbeth Homans. Maar zij acht het minister-presidentschap niet verzoenbaar met een druk gezinsleven als alleenstaande moeder van twee jonge kinderen
|
Ik neem aan dat zij de problemen dan wel kent en ondertussen voor die groep mensen al met oplossingen is gekomen.
Dat is niet kankeren, dat is een uitspraak van iemand aanpakken om problemen aan te duiden en ze er op te wijzen dat net zij er iets aan moet doen...
Kan uw dag niet meer stuk? Wacht dan nog even tot die Vlaamse een feit is, voor 't zover is kunnen ze hun kar nog tien keer draaien...