Discussie: De Coyote
Los bericht bekijken
Oud 17 juli 2014, 15:40   #130
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Puur zever.

Ik heb er mee in Kroatië rondgereden. Nochtans verboden daar.

En...ik ben tegengehouden door de politie voor een bekeuring. Niet voor snelheid, wel voor het overschrijden van een witte doorlopende lijn. Toen ik gestopt was de coyote met houder en al eventjes weggenomen en geen probleem.

Hou zouden ze dat ooit kunnen controleren tenzij ze de database van Coyote in beslag nemen, en dan nog.

Gelet op je uitleg, weet je nog van geen kanten hoe een Coyote werkt.
U gelooft echt dat die dingen niet te traceren vallen??

p.s. Wel ik heb ooit zo eens een Coyote app om mijn iPad gezet maar ik heb het nooit gebruikt daar ik op een bepaald ogenblik las dat je voor die 'diensten' moest betalen.

Ik hou mij wel aan de opgelegde snelheden moet ik geen geld uitgeven aan iets wat eigenlijk zou moeten verboden worden

Zelfde met de routeplanner gadgets, moet ik ook niet hebben in de wagen wegens: zorgt in veel gevallen voor teveel afleiding niet met het verkeer bezig.

Wat is er leuker als je een reisje plande naar een ander land, dat je onderweg stopt, ergens lekker gaat tafelen een drankje (geen alcohol uiteraard!) en de kaart even samen te bestuderen (de wegenkaart niet het menu)

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2014 om 15:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden