Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Citaat:
Nog altijd over voortplantingsorganen aan het emmeren?
Seksualiteit is méér dan alleen maar voortplanting, weet je...
|
En waar ONTKEN ik dat dan ?
Ik gebruik de geslachtsorganen in hun hoedanigheid als voortplantingsorganen als CRITERIUM om eigenlijk van oneigenlijk te onderscheid......
Ik ontken dus niet dat homofilie of sex met dieren of met kinderen GEEN sexualiteit zou zijn. Wat zou het anders zijn ?
Waar jij over emmert weet ik dus niet ....
|
Dat JOUW criterium onvoldoende is om een "wetenschappelijk" betoog over op te zetten, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
|
Daar gaan we weer ..... en wat zou er dan onwetenschappelijk aan zijn dan ? Waarom gebruikte je niet een van uw ontelbare postings niet om dat aan te tonen in plaats van het hier doodleuk te beweren .....
|
Je onderwerp van uit één enge invalshoek benaderen is per definitie onwetenschappelijk. Het is een gefrustreerde poging om je gelijk te halen.
|
Mensen denken dat het niet te beargumenteren valt dat homofilie tegennatuurlijk is omdat er geen criterium zou zijn .......
Welnu vanuit de chaos van mogelijke benaderingen nam ik een voor ieder observeerbare feit als criterium. Metatheoretisch gesproken nam ik een stevige hoeksteen en deel op grond daarvan eigenlijk van oneigenlijk gebruik van de geslachtsorganen. WAT is daar nu onwetenschappelijk aan ?
voortplanting gebruiken is niet eng hoor, als je je maar herinnert dat niet de ooievaar de miljarden kindjes brengt .....
Uiteraard wil ik mijn gelijk halen, want ik wil het juist voor hebben , dat willen wij toch allemaal op dit forum en elders ..... wat daar nu gefrustreerd aan zou zijn is voor mij een raadsel. voor jou misschien een weet, nou vertel me dat dan eens ....