Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche
Vernielzuchtig en vraatzuchtig is een mens ontnomen uit zijn rol.
Maar duw een mens van baby af het licht in, voedt dat op met liefde en aandacht; en zij zullen het onrecht in de wereld niet snappen.
Vraag me niet wat onze rol als mens is, want ik begin enkel maar recent de mijne te snappen. 
|
jazeker peche,
ik geef je gelijk wbt je tweede zin. Ja he, ikke niet begrijpen, ikke niet weten, ikke alleen bevel opvolgen van mijn Nazi Katten Fuhrer, ich habt het niet ..... ('ik wist het niet dat Adolf Hitler gaskamers had met douches en gratis zeep voor Joden, shit zeg, kregen die arme Joden dit alles gratis van Hitler en werd dit met mijn belastinggeld betaald?')
Ben het zat om tussen zieke, DOMintelligente, grootgeschapen, vernielzuchtige, parasitaire mensaap soorten te leven.
ja he, ik denk ineens spontaan aan onderstaand gedicht dat door baby Wieroe was voorgemiauwt aan mij jaren geleden: zie het gedicht bij pointer <gedicht>
WEBpublication BOOK WART0213 / EPAGE 3 of 125
Koran: verbieden of Herschrijven?
De gids voor geweldloze deïslamisering
0.2. Opgedragen aan mijn overleden moeder, als laatste eerbetoon.
(zie Appendix H en I)
Offeraar Dewanand
Offercode WART0213
Offerdatum 16 juni 2006
Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: 'Koran: verbieden of Herschrijven?'
Dit boek is geschreven als laatste eerbetoon aan alle slachtoffers van de genoemde oorlogen, conflicten en genocides in Appendix I.
"The massacres perpetrated by Muslims in India are unparalleled in history, bigger than the holocaust of the Jews by the Nazis; or the massacre of the Armenians by the Turks; more extensive even than the slaughter of the South American native populations by the invading Spanish and Portuguese."
Citate of Francois Gautier
///Pointer <gedicht>
Waarlijk, O Altecrea, waarom schept u mensen
om hen te vergeten en te verdoemen?
Uw mensheid is geestelijk ziek,
Genees hen allemaal,
Geef ze de intelligentie van een vredelievende hond,
Maak hondemensen van ze,
Maak Uw werk af.
STOP DE MENS.

Go to previous Epage ... Go to next Epage
Go to Inhoudsopgave: 'Koran: verbieden of Herschrijven?'