Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2014, 04:21   #77
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Daar herken ik mij niet echt in moet ik zeggen...Ik was ten eerste al 30 bij mijn eerste kleinen, we waren al 7 jaar samen en genoten zonder kinderen had ik wel al gedaan. Verder bepalen onze kinderen ook niet ons volledige leven. Elke dag uitgaan zit er niet meer in zoals vroeger, maar ik ga toch nog vaak mijn pintje gaan drinken Bon ja, iedereen is vrij om te doen met zijn leven zoals hij dat wenst, maar mijn leven staat alvast niet volledig in het teken van de kinderen. Ik heb nog genoeg tijd voor mezelf en dat er onnozelaars zijn die vinden dat mijn leven maar moet gedaan zijn omdat ik kinderen heb, is hun probleem.
Ik geloof dat best fox, maar neem van mij aan dat ge een uitzondering op de regel zijt. Als ge zoals jij na 7 jaar kinderen neemt en ge bent er 100% van overtuigd dat het niet is om een boost te geven aan uw huwelijk omdat er misschien wat sleet op zit, zijt ge goed bezig. Maar het is en blijft een uitzondering.

In elk geval is er nog het sexuele aspect. Even het vrouwtje pakken in de keuken als ge 3 kinderen hebt ? vergeet het maar !!
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden