Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Allemaal waar, en daar is niks mis mee.
Er is een groot verschil tussen iemand zijn onzin ridiculiseren of hem monddood maken.
En dat ik Harrie wat zachter aanpakte was o.a. uit compassie en oprechte sympathie voor zijn persoon.
Anderen die de pretentie hebben van verstandig en normaal te zijn, maar desondanks onzin van dezelfde orde (of erger) als Harrie uit te kramen, die spaar ik niet.
En dat hoef ik niet op een forum waar in principe vrije mening zou moeten heersen.
Ik zal zelfs meer zeggen: Harries 'theorie' is niet eens zo gek bedacht als je de analogie maakt met de periode waarin microben, bacterieën etc. ontdekt werden: dat moet voor velen al even fantaisistisch geklonken hebben.
|
Ik zie nog steeds meer in Harrie's theorie over 't ontstaan van het heelal dan in de big bang waarbij niets ontploft en ineens vanalles wordt...
Los daarvan is het nog steeds een forummer (alhoewel hij al een tijdje van 't internet weg is precies) die z'n reacties vaak laat afhangen van de "tegenstander".
Harriebashers krijgen van hem soms al eens een harder woordje, wat toch vrij normaal is na jaren luisteren naar beledigingen.
Al bij al, als ik de tv-beelden zie kan ik er niet aan doen maar dan zie ik een persoon die meer indruk maakt dan de lokale pastoor, imam, rabbijn of bubber...