Los bericht bekijken
Oud 19 juli 2014, 18:17   #133
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.893
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Klopt, en dan spreken we nog niet over de impact op het milieu. Ik weet niet of de berekening al ooit eens gemaakt is maar hoeveel zou een mens in onze westerse maatschappij aan CO2 uitstoten van wieg tot graf? Als je dat in overweging neemt dan moet je wel zeker weten dat er komende generaties zullen zijn die misschien wel moeite zullen hebben om te overleven...

Ik denk ook dat kinderen krijgen voor veel mensen gewoon puur egoïsme is. Hun eigen kleine wereldje met hun huisje, tuintje en kindje(s) worden dan plots zo ongelofelijk belangrijk. Daarin schuilt volgens mij bij velen puur egoïsme terwijl dit volgens mij weinig voorstelt: het is zo weggeblazen. Ik ben in landen geweest waar ik mensen en kinderen op straat heb zien sterven van ontbering, dan weet je wel hoe relatief zo'n egoïstisch eigen wereldje isL
Natuurlijk is kinderen willen egoïstisch.Het is je eigen beslissing zonder dat we de mening weten van de nieuwe mens.Misschien had die wel liever niet geboren geweest ??( i don't wanna die but i wish i wasn't born at all zong Freddie Mecury)
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden