Los bericht bekijken
Oud 20 juli 2014, 17:13   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Delta Bekijk bericht
Ik herinner me dat tijdens de verkiezingstijd burgemeester Mayeur veel tam tam maakte over een meeting die het VB ergens in Brussel plande te houden. Verboden! Ik meen zelf dat hij VB-kopstukken liet wegslepen door de politie. Als je dan ziet hoe hij reageert op een verboden betoging van Hamas-fans : hij stuurde zijn kat en gaf aan de politie bevel om te laten begaan. Hij heeft duidelijk geen probleem met fans van moslimterrorisme. Tja, van een PS-kopstuk valt niet anders te verwachten zeker.
Dat was Thielemans. De SIOE (Stop Islamization Of Europe) betoging waarbij honderden mensen vanuit héél de EU naar Brussel trokken om te betogen tegen de verdere islamizering werd.... VERBOTEN!
Men had bovendien speciale politiemachten opgeroepen uit Wallonie die dan met de knuppel of de Vlaamse betogers konden kloppen.

Europese kamerleden: afgeklopt
Honderden mensen uit héél Europa werden administratief aangehouden, zonder dat ze iets gedaan hadden. Mensen die zichzelf fotografeerden met hun eigen vlag van de Vlaamse Leeuw werden opgepakt.

Neen, dan liever zo'n lieve pro Hamas betoging! Een paar auto's in de fik en honderden gebroken ruiten zijn goed voor de economie nietwaar?

ze zijn toch zo lief nietwaar!

en vooral blijven zitten als Israel zegt om weg te gaan:

https://www.youtube.com/watch?v=Zm09uRDdzto

en hier komen ze zelf uitleggen dat ze menselijke schilden gebruiken. Maar dat zal onze mispoes weer per ongeluk negeren denk ik.

https://www.youtube.com/watch?v=eQ6S0-o3uFI
Interviewer: “Zijn de mensen nog steeds op de daken?”
Verslaggever Ayad Abu Rida: “Getuigen vertelden ons dat er een grote bijeenkomst is, en dat mensen nog steeds naar de Kawari woningen gaan, om te voorkomen dat gevechtsvliegtuigen van de zionistische bezetting die onder vuur nemen.”

Interviewer: “Wat is uw mening hierover?
Mensen gebruiken weer deze (menselijk schild) methode, die in de dagen van de martelaar Nizar Riyan zeer succesvol bleek.”

Hamas-woordvoerder Sami Abu Zuhri: “Dit getuigt van het karakter van onze nobele mensen die vechten voor de Jihad [heilige oorlog], die hun rechten en hun huizen verdedigen met hun onbeschermde lichaam en hun bloed. De methode van onze mensen om Israëlische gevechtsvliegtuigen tegen te houden met hun onbeschermde lichaam, is effectief gebleken tegen de bezetting. Deze methode laat ook het karakter van onze dappere, moedige mensen zien.

Wij van Hamas roepen onze mensen op om deze methode te gebruiken, ter bescherming van de Palestijnse gebouwen.”

[Hamas Al-Aqsa televisie (Gaza), 8 juli 2014.]

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 juli 2014 om 17:17.
circe is offline   Met citaat antwoorden