Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2014, 13:21   #28
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Het is inderdaad een zielige poging om mezelf interessant te maken. En nu terzake.

Je hebt in de discussies waaraan ik gisteren heb deelgenomen geen argumenten met een bijdrage van mijzelf kunnen vinden die op een Amerikaanse verantwoordelijkheid wijzen.

Kennelijk heb je ze ook niet afgeleid uit de tegenstrijdigheden in de officiële berichtgeving.

Je zit dus nog steeds zonder die argumenten die je zo graag zou krijgen? Kijk, hier heb je er een paar die min of meer met de mijne overeenkomen, van iemand die in de officiële propaganda beslagen ten ijs komt (functies, soms topfuncties, bij Wall Street Journal en in een aantal universiteiten; eigen economisch instituut). Hij zegt over deze "presstitutes":

De argumenten zelf vind je in de rest van de tekst.

Er zijn naast Paul Craig Roberts nog wel een paar andere mensen die het verdacht vinden dat deze vlucht werd omgeleid boven een gebied waarvan de Amerikanen wisten dat er gevaarlijk schiettuig stond dat waarschijnlijk niet goed zou worden bediend, op een moment dat de VS een oorlog in Europa hard nodig hebben om het zinkende schip van de dollar weer voor een poosje leeg te hozen, maar ik de sites zoek ik niet op.

Wie zoekt, die vindt. Succes!
Man je bent nog erger dan de politici waar je zo op afgeeft. De indruk dat de slachtoffers en nabestaanden je zelfs geen zak interesseert.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden