Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge
Dewanand slaat de nagel op de kop al is het heel wat om lezen.
Volgens mij kun je jonge salafisten ook herkennen door hun loshangende trainingsbroeken want het mag van Mohammed de pedo niet teveel spannen rond de ballen.
|
ja joh, ik praat overal in primitieve aapchtige straattaal tegen deze salafisten om zo even via snel veldonderzoek informatie los te krijgen, uit de mond van een salafist, ook meiden in burqas met open kruis.
Kortweg kenmerken salafist:
- erg dom en imbeciel voorkomen, de uitstraling, de aura voel je, het is laag, duister, demonisch, en dierlijk primitief. je voelt direct aan dat je te maken hebt met een lage primaat met kleurtje (ik ben zelf bruin). .
- ja ze willen het straatbeeld domineren en opvallen, lopen in jallabas rond, met stijve muts, baard, en ze kijken erg opzichtig en schichtig voor zich uit, angstaanjagende manische staarblik.
- tijdens het gesprek gaat het alleen over hoeren, naaien, islam, en geld. praten over iets hogers of over wetenschap is onmogelijk, zulke primaten kennen alleen de Koran in het arabisch en niets meer. totaal mesjogge die koranische hersenspoeling.
conclusie:
salafisme en al die geradicaliseerde niet arische moslims (ruim 50 miljoen) verhogen de kosten en lasten van de hele zieke mislukte multikukeluku maatschappij in EU en hen baten zijn uiterst negatief.
beter is nu maar rechtvaardig te worden:
op grond van cijfermatige kosten/baten berekeningen per immigrant en uitheemse ras of soort maar beslissen of zij hier mogen blijven of maar moeten kiezen voor verplichte zelfdeportatie ipv later over 26 jaar te eindigen in de ellendige Holocaust dan en geavanceerde vernietigingskampen in een totaal geruineerd en verarmt europa.
ja joh, een paar getrouwde gelovige hindoemeisjes die goed ken hebben babies nu en ik voel mij zo schuldig als ik denk aan hen toekomst later in gaskamers als alles down gaat in europa over 26 jaar. wie denkt hier ook zo over?
bye
dewa en wieroe
hindoe fundamentalisten