Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
Die zitten daar gewoon cannabis te roken? Fantastisch! Wie is die hun leverancier? Kan ik ook al bestellen op voorhand tegen dat het mijn toer is
Al denk ik dikwijls dat ik net zo graag meteen euthanasie doe als een paar jaar weg te kwijnen in zo'n home.
|
Die zitten daar idd gewoon gezellig te leuteren. 't Valt zelfs op dat die mensen nog bij de actiefsten zijn van de bende.
Een van die vrouwen kon niet eens meer uit hare zetel voor ze rookte (die heeft een soort verdamper maar dan zonder ballonnetje). de rest rolt gewoon, ene zijne zoon brengt da mee voor hen...
't Is dank zij die mensen da'k nu weet wat een fantastisch medicijn dat is voor m'ne rug.
Met de pijnstillers is de pijn wel minder maar heb ik nog vaak die steken bij 't bewegen die de adem wegnemen (moeilijk uit te leggen, degenen die al eens door hun rug zijn gegaan weten wel wa'k bedoel, dan verstijf je efkes en da doet zo zeer da ge effe ni kunt asemen)...

Het grote verschil is dat m'n rug nu "slap" wordt en totaal ontspand waardoor ik zelfs plat op de zetel of zo kan liggen zonder die pijnscheuten als ik beweeg.
Waarom denk je da'k wietteelt bij land- en tuinbouw heb bij de POK?