Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck
Die asociale praat is allemaal makkelijk te verkondigen, to op de dag dat je zelf tegenslag krijgt en bepaalde 'private verzekeringen' niet meer kan betalen.
|
Uiteraard. Er zijn er die winnen, en er zijn er die verliezen. Ik zie niet in waarom die die winnen, moeten afgeroomd worden om te beletten dat die die verliezen, echt verliezen. Het voordeel dat die die echt verliezen, zodanig verliezen dat ze er aan dood gaan, is dat het probleem nadien opgelost is. Dat is niet het geval als die aan een infuus moeten blijven hangen. En die die een manier vinden om te overleven, hebben zichzelf dus geholpen, en 't was dus niet nodig om ze te helpen.
Citaat:
Kijk eens hoe slecht het in de VS is voor een groot % van de bevolking.
Hoe oneerlijk het boeltje daar verdeeld is?
Wil je daar naartoe?
|
Ja. Dat is niet oneerlijk. Dat is ongelijk. De twee niet verwarren. Oneerlijk is niet hetzelfde als ongelijk. Oneerlijk is "gelogen en bedrogen". Ongelijk is verschillend.
Citaat:
Man toch... hoe zelfingenomen kan je zijn?
Jij kan je job niet kwijtraken zeker? Maar U zult na 2 jaar werk zoeken graag uw eigendom verkopen?
|
Als ik na 2 jaar nog geen manier gevonden heb om aan eten te geraken zou ik dat normaal vinden. Welke zin heeft het nu om dood te gaan van honger met eigendom ?
Twee jaar en niks geproduceerd ! Dan gaat ge toch in de prostitutie of zo, nee ?