Los bericht bekijken
Oud 21 oktober 2004, 17:22   #77
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX
vindt gij het nu op zich niet idioot dat as ik 10 minuten rij - ik het wel mag, en hier niet ? Btw - als ik naar een wietkroeg ga, is het ook toch zeer opmerkelijk dat ik daar meer belgen en kennissen tegenkom dan hier in de meeste kroegen. Want blijkbaar as ge hier U nie plat zuipt elk weekend wordt ge door niet zoveel andere cafegangers geapprecieerd.
Van mij mag je jongen, maar doe het dan daar waar niemand er last van heeft, thuis bijvoorbeeld.

Citaat:
Btw: Deze democratie gaat U nog vies opbreken. De jeugd kan hier meer volwassen mee omgaan als de oudere, hypocriete bevolking en eens al die oude conservatieve z*kken van miserie creperen zullen de jonge politici da wel HEEL snel derdoor stemmen. Want weed heeft hier wel een ENORME aanhang 8)
Niet geloven, jeugd word volwassen, of denk jij dat ik vroeger nooit geëxperimenteerd heb?
En kijk, nu ben ik iets ouder, ben verantwoordelijk voor een gezin en ik bekijk de zaak ineens anders. Een enorme aanhang bij uw vrienden, maar eens zullen ook zij een gezin stichten en het helemaal anders bekijken.

Citaat:
anyway - we zullen de overlijdensberichten der maar nie bijhalen zekers ?
Café schenkt te zware cocktail en daar vallen al doden door. Ma wel nog nooit ene met een overdosis THC tegengekomen.
Ja, en dat gebeurd elk weekend?

Citaat:
Elk weekend x aantal doden door drinken achter het stuur. Ma wel nog nooit ene gezien da na een joint te paffen tegen 240 tegen ne boom vliegt met van holland af te komen.
Mijn halfbroer, maar dan niet tegen 240 want zijn wagen rijd zo snel niet. En hij had dan wel meer op dan 1 jointje.

Citaat:
Tis zelfs bewezen da onder invloed van de zalige plant chauffeurs DEFENSIEF rijden en niet zo snel geniegd zijn snelheid en risico's te nemen.
Bron?

Citaat:
Akkoord, wa minder concentratie, maar wat blikschade is nog steeds niet te vergelijken met de kostprijs van een doodskist...

Kan andere weggebruikers in gevaar brengen, spelende kinderen, voetgangers,enz...

Citaat:
Kdurf der zelfs op te wedden da ge nog nie eens weet WAAROM weed verboden is...
Alé leg het eens uit.8)
MT is offline   Met citaat antwoorden