Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere
De Gaza strip heeft ongeveer het formaat van Antwerpen inclusief het havengebied, maar dan met bijna 2 miljoen inwoners.
|
Klopt. En dan? Het is druk bevolkt, maar Google earth geeft me een hoop "vrije natuur".
En eigenlijk, een reden te meer om geen springstoffen onder vrouwen en kinderen op te slaan, stel dat er iets mis gaat. (een Israëlische bom kan men zien als misgaan in dit geval)
Citaat:
Alle militaire zaken van hamas zullen in bewoond gebied te vinden zijn.
|
Welke militaire zaken? Als ik me niet vergis was er toch geen Gazaans leger? Althans, da's wat sommige van uw spitsbroeders hier vertellen. Geen legereenheden, geen kazernes, geen tankbattaljons ,geen formaties straaljagers etc etc etc...
Citaat:
De open stukjes in Gaza richting de grens met Israel zijn continu onder surveillance.
|
Blijkbaar de niet open stukjes ook.
Citaat:
en verder hebben ze simpelweg geen andere keuze dan alles zo goed mogelijk te verstoppen.
|
Ze zouden ook eens niks verstoppen en het aan de wereld laten zien wat ze
in petto hebben.
Hier kijk, 700 gesponsorde en vers ingevoerde Iraanse Farj 5 raketten, 2 zeecontainers met ouwe AK47 muntie uit China, en 30 ton aan dunwandige stalen buis uit de EU.
Maar da's geen goeie PR nietwaar.
Citaat:
Dus wat verwijt u de Palestijnen nu eigenlijk op dit vlak ?
|
Dat een bepaalde groep onder die Palestijnen prima bezig is met autodarwinatie. Is eigenlijk geen verwijt, maar een commentaar, en ze zijn er goed bezig.
Citaat:
Adverteren in krant ? Waar haalt u dat nu weer vandaan?
|
U vraagt me waar de Israëlische munitieopslagplaatsen zijn. Aangezien Israël geen ongewenste bezoekers wil op zulke lokaties, gaat het IDF er geen neonreclame aanhangen of geen linkje op Google Earth geven.