Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio
Misschien, HEEL misschien, moet jij daar zelf eens aan denken. Want jij lijkt wel bij-zon-der veel geloof te hechten aan alles wat de Russen bedenken.
Ik he je trouwens zeer duidelijk gezegd dat mijn standpunt in deze NIET gebaseerd is op wat de Amerikanen zeggen, maar wanneer je geen enkel inhoudelijk tegenargument hebt, zoals jij, dan dien je dat natuurlijk te negeren, niet?
Nogmaals: hoewel ik me niet op wat de VS zegt baseer om te concluderen wie hier die raket heeft afgevuurd: daadwerkelijk denken dat de media in de VS niet vrijer zijn dan deze in Rusland toont een indrukwekkend gebrek aan zin voor realiteit, en toont nogmaals zeer duidelijk hoe 'neutraal' jij wel bent in deze zaak. Ik kan over de media in de VS een hele litanie afsteken, en die zullen daar niet al te fraai uitkomen, maar als het op persvrijheid aankomt staan ze wel een PAK voor op de Russen hoor...
|
ik hecht geen geloof aan de Russen zoals ik geen geloof hecht aan Obama.
Anders zou ik dit hele topic niet hebben aangemaakt.
Maar nu ik hier over nadenk, begrijp ik uw verwarring en zal ik ze even uitleggen :
- Ik ben neutraal, of je het nu gelooft of niet
Maar : mijn doel is niet om vanuit mijn neutraal standpunt (objectief) te weten te komen wie het heeft gedaan.
-Mijn doel is om in dit topic iedereen duidelijk maken dat men onmogelijk kan weten wie dit gedaan heeft
Maar...
... Obama meent dat hij dit wel weet. Toch is dit niet zo verwonderlijk door de 100-stelling.
==> ik breek Obama en de Amerikanen en het slaafs volgend Westen af omdat zij toch denken te weten wie het heeft gedaan.
En daar zit de fout!
Omdat ik hun afbreek omdat zij denken de dader te kennen, betekent dit niet dat ik zeg dat hun bewijzen niet bestaan en dat de Russen het zeker niet hebben gedaan (Ja, met de Russen bedoel ik de Russisch gesteunde rebellen.)
Misschien hebben ze inderdaad gelijk, maar men kan het nog niet zeker weten. En de redenaarstrukken van Obama hebben jou al gedomineerd.
Jammer om te zien hoe zo heel mijn bevolking wordt gebrainwasht.
Herinnerd u zich nog de parachutemoord? De vrouw kreeg 30 jaar cel zonder énig bewijs. de advocaat had gewoon zoals Obama de zwakke bewijsjes voor verdoezeld en tegen benadrukt.