Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2014, 23:56   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schimmelpenninck Bekijk bericht
Je bent duidelijk nog nooit in Afrika geweest...
Nope, ik ben daar niks kwijt.
Citaat:
Ander zou je zo'n denkwijze niet hebben! Je kent er de ballen niet van!
Jaja.
Citaat:
Stammen??? Man, man, man... Dansend rond een totempaal met een ontdekkingsreiziger in de ketel zeker???
Totempalen in Afrika? Tijd om eens een beetje bij te leren. Totempalen zijn een specifiek stukje Noordwest Amerikaans Indiaanse cultuur.
Er zijn enkele andere volkeren die een soortgelijke culturele uiting hebben, maar allemaal hebben ze dit gemeen. Ze zijn allemaal langs/in de stille Oceaan gevestig.

En zoveel kannibalenstammen zijn er niet meer. De stammen die mensenvlees als "normaal voedsel" gebruiken roeiden zichzelf uit, en de stammen die ritueel kannibaal waren, die hielden het wel langer uit.
Er zijn niet veel parasieten of ziektes die niet overgedragen kunnen worden door het eten van mensenvlees.
Citaat:
Volkeren is een veel minder degenererend woord!
Er kunnen veel stammen in een volk hoor.

Citaat:
Zolang het westen blijft parasiteren op Afrika zullen er mensen blijven komen! Dit is een niet te stoppen evolutie en enkel terug te dringen met een eerlijke wereldhandel!
Moeder natuur is niet eerlijk.

Citaat:
Er vloeit honderd maal meer geld/grondstoffen van Afrika naar hier dan omgekeerd!
Yep, en als het aan mij ligt wordt die wanverhouding nog groter. Trouwens, ik laat de Chinezen dat wel doen, die hebben veel minder last van een kunstmatig opgewekt gevoel van schuld.