Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2014, 21:09   #42
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Welnee fonne, ofwel mag n-va belgië mee redden in de kamikaze coalitie, ofwel zal een tripartite het zonder hen doen. Maak je maar geen zorgen om je vaderland, dat is in veilige handen.
De keuze is eerder: laten we de PS het land kapotmaken vanuit de federale regering, of laten we ze dat doen vanuit de oppositie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Di Rupo en Magnette kunnen zich vinden in hun regionale rol, die zijn idd happy.
Of Bruno Tobback momenteel erg happy is, heb ik zo mijn twijfels. Die spendeert nogal veel tijd in het controleren of er geen poot van zijn stoel los staat. Het ziet ernaar uit dat het vijf jaar oppositie zal worden. Gezellig vijf jaar lang de meerderheid matrakkeren, misschien kan hij dat beter dan verkiezingscampagnes winnen ?
Ik hoop dat hij goede raad gaat vragen aan Jasmijntje. Die heeft ervaring met het matrakkeren van de Antwerpse meerderheid en de daaruit resulterende historische verkiezingsuitslagen.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline