Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2014, 16:32   #91
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
thx ik heb idd de neiging van in m'n schulp te kruipen als ik een "nee" krijg .. kassierster zoek ik omdat ik het ondertussen opgegeven heb van alleen maar in m'n domein te zoeken, en ja ik heb idd de moed ook wat opgegeven om niet te zeggen 'bijna helemaal' .. eigenlijk verwacht ik op professioneel vlak niet echt veel meer van het leven, binnenkort ben ik 40, dan 45 en dan tegen 50 kan ik hopelijk met pensioen - ook al zal het maar het minimum zijn ...

toen ik mijn opleiding en stage bij de Vdab had afgrond (als administratief bediende, met succes geslaagd trouwens), heb ik een tijd (toch een dik anderhalf jaar) echt actief zitten solliciteren voor zowel A'pen als Brussel en ertussen: Mechelen, Kontich etc. => resultaat: 0! Maar wel veel heel veel stress erbij en je zelfzekerheid dat al niet fantastisch was bij de start met een dikke deuk erin.

Nee ik maak me geen illusies, ik heb genoeg gegeven, die opleiding was trouwens gedurende een dik jaar elke dag van 8u30 tot 17u in Brussel zijn (vanuit A'pen met de trein, vertrek 's morgens om 6u40!!)

Dus nee ik schaam me niet meer van zogezegd te 'parasiteren' .. moet ik dan als kuismadam capituleren en mij laten doen door het systeem? NEE! (lolz)
Dat denk ik niet hoor.....
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden