Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Uw gekopieerd stuk had geen bronvermelding, ik zal eventjes uw werk voor u doen : Pepe Escobar, Braziliaans 'journalist', in dienst van Russia Today, het mondstuk van het Kremlin.
http://rt.com/op-edge/176548-crime-i...shment-russia/
Zo, dan weten we alweer waarom we dat rustig kunnen negeren.
Hoe onvoorstelbaar geflipt moet men trouwens zijn om dat infantiel verhaal over die SU-25 die met een paar air-air raketten een boeing 777 neerhaalt nog te blijven herhalen. Het kan niet, het klopt niet met de brokstukken, het is niet logisch, het is kortom : infantiel, niveau russisch ministerie van defensie.
|
Escobar schrijft voor een krant uit Hong Kong in de eerste plaats en van daaruit worden de stukken over genomen door anderen. Op Asiatimes schrijven analisten van gevarieerde oorsprong. Je hebt er eveneens zionisten of aan de CIA gerelateerde think tanks die er hun zeg krijgen. Een pluralisme dat je in het westen niet meer tegen komt. En ja hij wordt soms uitgenodigd door RT. Ik kan me voorstellen dat CNN deze kritische stem liever niet hoort. Maar lees vooral de feiten die hij aanbrengt.
Een beetje te vergelijken met Chomsky. Je kan eventueel niet akkoord zijn met de analyse van de man, maar de massa feiten die hij aanbrengt zijn pijnlijk genoeg op zich voor de machthebbers en onthulllen dikwijls al voldoende de imperiale leugens en hypocresie.
Citaat:
SU-25 die met een paar air-air raketten een boeing 777 neerhaalt
|
Is het volgens u onmogelijk dat een SU-25 een boeing kan neerhalen die op 10000 meter hoogte vliegt?