Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2014, 10:46   #70
lohabra
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Laat jij een passagier dikwijls met jouw gsm bellen, tenzij ze eng verwant is en geen eigen gsm bezit ?
M'n echtgenote bijvoorbeeld. Ze hééft een eigen GSM. Maar ofwel heeft ze geen belwaarde meer. Ofwel is de batterij plat. Ofwel is ze 'm stoemelings weer 's thuis vergeten.

En ja, als ik zélf alleen rij schakel ik m'n GSM meteen uit VOOR ik vertrek. Zo kom ik alvast niet in de verleiding om toch af nemen of te spieken als er een berichtje binnenkomt. Maar als m'n echtgenote of kids meerijden, wat zou er dan mis zijn met het feit dat zij de oproep beantwoorden? Ik heb heus geen grote geheimen, en die ene keer dat het m'n werkgever is kunnen zij hem vertellen dat ik later zal terugbellen.

En ja, ik durf hier thuis haar GSM ook wel 's beantwoorden als de echtgenote weer 's weg is ZONDER haar GSM. M'n echtgenote weet dat, en geen van beiden maakt er een probleem van. We vertrouwen elkaar nog, weet je. (lol)

Citaat:
Men slaat namelijk ook het belgedrag op 1 jaar lang, dus ook dat van de ontvangers van een gesprek. Een passagier heeft in de regel een ander herkenbaar belgedrag.
En d�*t ga je ff aantonen op basis van ... welgeteld 1 telefoongesprek dat mss net voor, mss net na het ongeval plaatsvond?

Wat is er in hemelsnaam bewezen met het belgedrag van dat ene telefoontje dat héél mss afwijkt van het overige gemiddelde belgedrag van de eigenaar van die gsm ?

Citaat:
Naja 100 % bewijs kan daar in heel zeldene gevallen idd niet zijn.
Maar dat de passagier een eigen gsm/smartphone heeft kan men gemakkelijk uitpluizen.
Ja, en dan nog. Men kan inderdaad uitpluizen dat m'n echtgenote er eentje heeft. Maar daarmee is zowat alles gezegd ook. Ermee bellen doet ze om eerder genoemde redenen zo goed als nooit. Ik heb ooit al lachend gezegd dat ik dat ding van haar nog 's tot van achter in de tuin smijt. Ze gebruikt 'm toch nooit.

Citaat:
Als er een handfree inrichting in de wagen is zal met zéér wslk geen (gerechterlijk) onderzoek doen. Van sterk vermoeden kan dan geen sprake zijn.
Dus als iemand er eentje heeft, zelfs als is 't al twee jaar lang kapot, maakt het wellicht stoemelings niet uit, OF hij 'm gebruikt heeft op het ogenblik van de aanrijding?

Laatst gewijzigd door lohabra : 2 augustus 2014 om 10:51.
lohabra is offline   Met citaat antwoorden