Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
zou dit de reden zijn?
|
Ja dat is de reden.
Ongeveer een jaar geleden heeft Marcel Vervloesem, de meest hardcore pedofielenjager van de benelux, dit aan het licht gebracht.
Natuurlijk moeten we er niet op rekenen dat VTM een kwaad woord zal zeggen over onze justitie in het nieuws, maar die informatie is wel verspreid via een Nederlands radiostation waarin Vervloesem alles uit de doeken deed.
Nog te vinden op youtube trouwens, dat radio - interview
Ongeveer een half jaar later heeft justitie een valse aanklacht wegens pedofilie (ironischer kan het niet) georganiseerd tegen Marcel Vervloesem om hem monddood te maken. Als pedofielenjager heeft hij namelijk bezwarend materiaal op zijn PC staan, omdat hij het onderschept en daders opspoort.
In België veroordelen ze zo iemand voor "bezit"
Er is bewijs dat de aanklacht vals is maar Marcel blijft gegijzeld in de cel, in mensonwaardige omstandigheden. Hij is hartpatiënt en ze steken hem in een kruipkot bij een roker, en hij krijgt zijn medicatie niet op tijd.
Ik verwacht mij hier weer aan 21 reacties dat ik een zeveraar ben, van al die Vlaamse kuddedieren die hier verspreiden wat ze in het nieuws hebben gelezen.
Maar dit is de waarheid