Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Waarom zijn linkiewinkies zoals jij ook altijd pro-joint, dat vraag ik me af. Waardeloze mensen die niets positiefs tot de samenleving bijbrengen, pro-multikul zijn, ja die zullen wel pro druggebruik zijn.
|
Ik ben niet links, maar zeker niet rechts.
Enfin, ik
was liberaal rechts.
Ik ben pro mensenrechten. De cannabisplant is daar een mooi symbool voor geworden;
jij mag vinden dat zoiets rotzooi is, maar anderen moeten vrijheid behouden daar anders over te denken.
De consensus die bekomen is om cannabis te verbieden is gebaseerd op propaganda.
Ik zou de rol "cannabisvrijheidstrijder" perfect op mij kunnen nemen en hier teksten kunnen uittypen hoe, waarom een verbod tot stand kwam.
Hoe heilzaam het product daarvoor was en hoe het systematisch uit de pharma industrie is verdwenen.
Het verbod draait meer om controle in de pharma industrie dan dat er mensen lui van worden.
Ik ga het verder niet verdedigen, maar vraag me wel af waar mensen hun joint kunnen paffen? Als ze ons dan toch overal en met alles kloten en op ieder hoekje binnenkort klaarstaan om een boete te schrijven, zorg dan misschien eerst eens dat alles keurig en netjes verloopt in eigen boezem?