Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2014, 19:05   #1165
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
Als ik alle info, aantijgingen, verdachtmakingen en manipulaties totnogtoe bekend voor mij op een rijtje zet, dan wijst voor mij de meerderheid van die elementen naar de US als dader, uitgevoerd door Oekraïne. Alleen de beperking omtrent de maximum hoogte van die SU-jet stond nog in de weg.

Als dat nu weg blijkt te vallen ...
Als dat nu weg blijkt te vallen ... kunnen de Belgische en Nederlandse Luchtmacht de F16 vervangen door een Piper Cub voor de beveiliging van het luchtruim
Alhoewel misschien is een heli, Apache bijvoorbeeld, ook wel geschikt om op 10 km hoogte een kijkje te gaan nemen bij een verdacht (passagiers) vliegtuig.
By the way, gaat u er ook vanuit dat de topsnelheid van een lelijke eend (2CV) heel goed 220 km p/uur zou kunnen zijn?

Heeft u al eens bedacht waarom de fabrikant van de SU-25 een lage maximale vlieghoogte opgeeft? Vrijwel alle fabrikanten overdrijven de prestaties van hun jets.

Commercieel tevens bijzonder vreemd dat de fabrikant niet vermeldt dat hun jet ook op grote hoogte operationeel inzetbaar zou zijn.
Welke fabrikant zou orders mis willen lopen door vooral dit niet vermelden denkt u?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 

Laatst gewijzigd door Adrian M : 4 augustus 2014 om 19:10.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden