Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Dat ken ik.
De quote-thread is dikwijls niet meer dan een propaganda-thread.
|
Kom, kom, de door mij aangehaalde uitspraak wordt gekenmerkt door zo een gebrek aan historisch perspectief dat ze haar plaats hier echt wel niet gestolen heeft. Mais bon, ik zal voor jou en De anarchistische bankier hier ergens een nieuwe thread openen zodoende we daar even gezellig over kunnen van mening wisselen.
Misschien vind je dat het volgende hier dan ook niet echt thuishoort, maar het is frappant om nog maar eens te moeten vaststellen dat mensen die zich zogenaamd aan het andere uiterste van het ideologische/politieke spectrum bevinden gewoon dezelfde onzin verkondigen, of hoe Jan Hyoens en Bloxbuster elkaar vinden:
Citaat:
Maar laat de vrouwen aub niet aan politiek doen! Ze bakken er meestal niets van!
|
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|