Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Seksualiteit is méér dan alleen maar voortplanting, méér dan louter het gebruik van geslachtsorganen, méér dan alleen maar klaarkomen.
|
Dat wordt door mijn stellingname niet verworpen. Ik toon aan dat homofilie op een rudimentaire niveau dus reeds afwijkt , als ik daar reeds een aanknopingspunt kan vinden om de topic te beargumenteren waarom zou ik dan verder gaan ?
Als ik kan aantonen dat de gelijkvloers van een koophuis rot is waarom zou ik me dan nog de moeite getroosten om de rest te zien voor ik beslis dat ik het niet koop. Maar ja als sofist lopen mijn vergelijkingen per definitie mank he, want ik beargumenteer een impopulaire mening.
Maar aanvaard je nu dat er een discripantie is tussen de gerichtheid van de hersenen van een homo ( zijn sexuele aard) en de gerichthied van zijn eigen geslachtsorganen die identiek zijn met die van een hetero , in ALLES ook in hun gericht zijn/ verwijzen naar het andere geslacht ?
Zijn gerichtheid van zijn hersenen GAAT IN TEGEN de natuurlijke gerichtheid van de geslachtsorganen. TEGENNATUURLIJK dus.
Zijn hersenen zijn dus homofiel ( dat is zijn sexuele geaardheid , ingebed in zijn hersenen) maar zijn geslachtsorganen zijn in niets verschillend van die van een hetero, zodus zijn zij OOK gericht op het andere geslacht .....
Maar door zijn sexuele geaardheid wordt datzelfde andere geslacht (waar zijn geslacht, dat in niets verschilt met dat van een hetero, opgericht is door heel haar ZIJN ) per definitie uitgeschakeld aangezien het een homosexuele geaardheid is .....
Zodus een homo gebruikt heterosexueel-gerichte organen om aan zijn homosexuele voorkeur gehoor te geven ..... Een AFWIJKING dus van de gerichtheid van deze organen die in niets verschillen met die van een hetero ...... Deze laatste gebruikt zijn geslachtsorganen wel in het verlengde van waar ze naar verwijzen .....
Welnu wanneer we spreken over sexualiteit dan zijn daar altijd en de HERSENEN en de EROGENEZONES bij betrokken, zeker wanneer we het over GESLACHTSORGANEN hebben kaderen we daarmee heel het spectrum van mogelijkheden. Zonder hersenen 0% SEXUALITEIT, zoals wij mensen dat kennen.
vanwaar dan uw "tegenwerping" van SEXUALITEIT IS MEER DAN , MEER DAN .....